مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 11:402023-06-28سياسي

نظر سعید جلیلی درباره زن زندگی آزادی


وقتی گروهی سیاسی نتواند از اندیشه خود دفاع کند، کذب بودن ادعاهایش نمایان شده و مردم او را پس می زنند، اینگونه ترور اتفاق می افتد و ترور یعنی پایان منطق و اندیشه.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، اولین همایش بین المللی شهدای ترور انقلاب اسلامی به مناسبت سالگرد شهادت شهید بهشتی و شهدای 72 تن با عنوان از بهشتی تا آرمان ، سه شنبه 6 تیر، در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی، برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، شعرخوانی حمیدرضا برقعی و احمد بابایی و حضور تعدادی از مقامات کشوری و لشکری و خانواده شهدای ترور منافقین، هسته ای، هفتم تیر و امنیت نظیر خانواده شهیدان آرمان علی وردی، محسن فخری زاده، مصطفی احمدی روشن، محمدعلی فیاض بخش و .

از جمله حاضران این همایش بودند.

آغاز جنگ ترکیبی از فردای روز انقلاب جلیلی با اشاره به آیاتی از قرآن گفت: یکی از موضوعات مهم تاریخ این است که هر گاه حرکت حقی آغاز شده، شیاطین در مقابل آن ساکت ننشستند.

هر کس هدفی در این حرکت داشته، شیاطین تمام تلاش خود را کرده اند تا مانع رسیدن او به آن آرمانش شوند، چرا هدف حق یک آرمان قرآنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر سعید جلیلی درباره زن زندگی آزادی

نظر سعید جلیلی درباره زن زندگی آزادی