مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 12:312023-07-17ورزشي

مشارکت مردمی رمز موفقیت رونق نشاط اجتماعی در بیرجند


خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ تمیزترین شهر ایران یکی از عناوین شاخص بیرجند، مرکز خراسان جنوبی است که این شاخصه در کنار دیگر امتیازهای ویژه تاریخی، فرهنگی، هنری، شهرسازی و.

که دارد آن را به کلکسیونی از عناوین یک شهر اولی تبدیل کرده است.

در کنار توجه خاص به مبلمان شهری این شهر اول خراسان جنوبی، آن چه می تواند پویایی و نشاط را به تمیزترین شهر ایران بازگرداند نگاه خاص تر به سه حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی از سوی مدیریت شهری بیرجند است.

همان طور که می دانیم همیشه گلایه از توجه نشدن به جنوب شهرها در نقاط شهری ست اما مرکز خراسان جنوبی یک استثنا نیز در این زمینه دارد و آن هم این است که شمال بیرجند برعکس همه نقاط شهری ایران زمین، جزء نقاط کمتر توسعه یافته و نیازمند توجه ویژه است و جنوب این شهر جزء نقاط بالانشین یا همان مرفه نشین به حساب می آید.

شاید دغدغه اغلب شهروندان در این برهه خاص توجه به سه موضوع اساسی و تاثیرگذار یعنی همان مسائل فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در نقاط مختلف شهری مرکز خراسان جنوبی به ویژه در مناطق شمال شهر باشد به همین واسطه  پای صحبت محمد رمضانی، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند می نشینیم تا ببینم برای ایجاد پویایی و نشاط و آن چه خواسته شهروندان بیرجندی ست چه کارنامه ای، قابل ارائه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردمی رمز موفقیت رونق نشاط اجتماعی در بیرجند

مشارکت مردمی رمز موفقیت رونق نشاط اجتماعی در بیرجند