مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 12:352023-07-04اقتصادي

مالیات گریزی با حساب بانکی بچه ها


اطلاعات جدید نشان از شگردهای جدید برای فرار مالیاتی دارد؛ از مالیات گریزی با حساب بچه ها و افراد غیرمرتبط گرفته تا فرار از قانون با پنهان کردن تراکنش های بانکی اما حالا حلقه مالیاتی تنگ تر شده و به تدریج بر تعداد پرونده های جدید مالیاتی افزوده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، همشهری نوشت: دولت تور جدیدی برای شناسایی افراد و مشاغل پردرآمد جهت گرفتن مالیات قانونی از آنها پهن کرده و با استفاده از یک الگوریتم به جزییات حساب بانکی و تراکنش این اصناف به ویژه مشاغل پزشکی، وکلا، طلافروشان، دارندگان نمایشگاه های فروش خودرو و صاحبان بنگاه های معاملات ملکی دست یافته که می تواند سد محکمی در برابر مالیات گریزی باشد.

چنان که آمارها نشان می دهد مالیات ستانی با روش های جدید نتایج ملموسی داشته ازجمله اینکه میزان مالیات وصولی از هنرمندان و اینفلوئنسرها 706درصد، مشاوران املاک 391درصد و وکلا 195درصد رشد کرده است.

با این حال اطلاعات دریافتی همشهری نشان می دهد دولت با شیبی ملایم به دنبال اصلاح نظام مالیاتی است چنان که تازه ترین داده های به دست آمده ناشی از به کارگیری الگوریتم طراحی شده در نهادهای مالیاتی و بانکی نشان می دهد میانگین مالیات سالانه پرداختی اصناف به 58میلیون تومان رسیده که معادل مالیاتی است که یک حقوق بگیر بخش دولتی با حقوق ماهانه 11


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات گریزی با حساب بانکی بچه ها

مالیات گریزی با حساب بانکی بچه ها