مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 20:052023-07-09سياسي

شگفتانه شادپیمایی غدیر


شگفتانه شادپیمایی عید غدیر در سال 1402 خودانگیختگی یک ملت بزرگ برای برپایی پرچم امامت و بازخوانی و بازتولید آموزه های وحیانی در هزاره سوم میلادی است.

- نام علی (ع) و یاد غدیر امسال پر پژواک ترین صدا در ایران، منطقه و جهان بود! آنانکه 70 روز پس از رحلت پیامبر اکرم رسول خدا زیر عهد و پیمان خود با امیر مؤمنان علی (ع) زدند و مسیر تاریخ اسلام و جهان را از حق و حقیقت جدا کردند ، اگر می دانستند پس از گذشت 15 قرن مردم ایران این روز تاریخی را جشن می گرفتند و بیعت با علی (ع) را به جهانیان اعلام می کنند ، چنین خبط و خطایی را مرتکب نمی شدند.

اگر امت پیامبر (ص) پیام غدیر را که اکمال دین و اتمام نعمت بود ادراک می کردند اینهمه فجایع در تاریخ اسلام در عصر امویان ، عباسیان و .

رخ نمی داد.

اگر امت پیامبر (ص) در مسیر غدیر حرکت می کردند جهان در قرن بیستم به دره هولناک نحله های الحادی چون کمونیسم ، لیبرالیسم و فاشیسم که میلیون ها انسان را در جهان به کام مرگ کشاند، نمی افتادند.

روز جمعه گذشته مصادف با روز غدیر ، جهان شاهد بزرگترین تجمع مذهبی بود.

ملت ایران در نقطه نقطه کشور به خیابان ها آمدند و تصویر زیبایی از وحدت ملی و انسجام اسلامی را در قاب دوربین ها و نزدیک بین های رسانه های جهان به نمایش گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شگفتانه شادپیمایی غدیر

شگفتانه شادپیمایی غدیر