مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 19:452023-06-28سياسي

5 مرداد نشان دهنده هویت حماسی مردم اراک است


روز پنجم مرداد ماه یکی از روزهای حماسی شهر اراک و البته استان مرکزی است و نشان دهنده هویت حماسی مردم اراک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد مخلص الائمه بعد از ظهر چهارشنبه در نشست ستاد گرامیداشت مناسب های دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی، اظهار داشت: روز پنجم مرداد ماه یکی روزهای حماسی شهر اراک و البته استان مرکزی است و نشان دهنده هویت حماسی مردم اراک است که حضور رزمندگان در عملیات های رمضان و مرصاد و سالروز بمباران اراک این روز را بسیار برجسته کرده و شهدای زیادی در این روز تقدیم انقلاب اسلامی شده و لذا فرصتی مناسب برای تبیین افتخارات و حماسه های مردم اراک است.

استاندار مرکزی افزود: به برکت حماسه های مجاهدانه و دلاورانه مردم اراک در روز پنجم مرداد ماه این روز به عنوان روز ایثار و مقاومت اراک ثبت شده است و امروز یادآور شهامت و شجاعت و مقاومت مردم استان و اراک است که به همین سبب این روز پنجم مرداد را گرامی می داریم.

وی ادامه داد: نامگذاری پنجم مرداد به نام روز ایثار و مقاومت مردم اراک در دستور کار استانداری این استان قرار دارد و رایزنی های لازم نیز در این خصوص با دستگاه های متولی سطح ملی انجام شده است.

نامگذاری پنجم مردادماه به نام روز ایثار و مقاومت مردم اراک در دستور کار است مخلص الائمه اضافه کرد: نامگذاری پنجم مردادماه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 مرداد نشان دهنده هویت حماسی مردم اراک است

5 مرداد نشان دهنده هویت حماسی مردم اراک است