مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-06سياسي

آنچه باید درباره آداب و اعمال عید بزرگ غدیر بدانیم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عبدالحمید نعمتی با اشاره به جمع آوری مطالب مفصل در خصوص غدیر توسط مرحوم حضرت علامه امینی رحمه الله تعالی علیه در کتاب گرانسنگ الغدیر و جمع آوری تقریباً 99 روایت راجع به غدیر توسط اکابر و علمای اهل سنت اظهار کرد: - کارشناس پاسخگویی به مسائل دینی حوزه علمیه برادران استان قزوین به تشریح برخی از آداب و اعمال سفارش شده در روز عید غدیر خم پرداخت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عبدالحمید نعمتی با اشاره به جمع آوری مطالب مفصل در خصوص غدیر توسط مرحوم حضرت علامه امینی رحمه الله تعالی علیه در کتاب گرانسنگ الغدیر و جمع آوری تقریباً 99 روایت راجع به غدیر توسط اکابر و علمای اهل سنت اظهار کرد: واقعه غدیر، یک مسئله متواتر بین فریقین است و این گونه نیست که فقط شیعه جعفری بیان کرده باشد بلکه توسط علمای اهل سنت و اکابر و علمای شیعه هم نقل شده است.

وی غدیر را از نظر سوق الجیشی، برکه ای در بیابان ذکر کرد و افزود: به دلیل آب و هوای بسیار بد این منطقه و خطرات و سختی که وجود داشت هیچ کاروانی برای اتراق و منزل این نقطه را در نظر نمی گرفت.

این منطقه در واقع زمانی که مسلمانان از حج در حال بازگشت هستند به عنوان محل جدایی افراد محسوب می شد، اما پیامبر با توجه به شرایط سخت موجود، برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه باید درباره آداب و اعمال عید بزرگ غدیر بدانیم

آنچه باید درباره آداب و اعمال عید بزرگ غدیر بدانیم