مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 20:452023-07-06سياسي

واقعه غدیر خم نظام سازی برای جامعه اسلامی بود


نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان چهارباغ در مجلس گفت: اتفاقی که در غدیر خم رقم خورد نظام سازی برای جامعه اسلامی و ارائه الگوی مدیریتی به مسلمانان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حدادی عصر پنجشنبه در جشن بزرگ امامت و ولایت که به میزبانی حوزه مقاومت بسیج میثم تمار روستای لشگرآباد شهرستان چهارباغ با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهار کرد: مراسم عید سعید غدیر فرصتی ارزنده برای ترویج همدلی و محبت در جامعه است که باید بیشترین بهره را از آن برد، چراکه عید غدیر بسیار والا و ارزشمند است.

وی با بیان واقعه غدیر و تأثیرات آن عامل یاس دشمنان شده است، تصریح کرد: در 23 سال نبوت پیامبر گرامی اسلام (ص)، ایشان شخصیت امیرالمومنین (ع) را به مردم معرفی کرده بودند اما اتفاقی که در غدیر خم رقم خورد نظام سازی برای جامعه اسلامی و ارائه الگوی مدیریتی به مسلمانان بود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان چهارباغ در مجلس بیان کرد: آمدن تمام انبیا مقدمه ای برای آمدن پیامبر اسلام بود و پیامبر ما مقدمه ای بود برای تبیین باطن و جان خود که در وجود امام علی (ع) تجلی کرده است.

حدادی خاطرنشان کرد: ولایت مداری تا آنجایی است که خداوند محور عالم را محور ولایت قرار داده و در آیات مختلف قرآن کریم به ولایت و در دیگر آیات نورانی این کتاب آسمانی نیز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقعه غدیر خم نظام سازی برای جامعه اسلامی بود

واقعه غدیر خم نظام سازی برای جامعه اسلامی بود