مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-14ورزشي

سرنوشت ورزشگاه پنج مهر آبادان پس از 40 سال چه خواهد شد؟


نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت : ورزشگاه بزرگ 5 مهر آبادان پس از 40 سال وقفه در عملیات اجرایی آن با پیگیری های انجام شده و با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان بهسازی و مرمت کلی خواهد شد.

- سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه ورزشگاه بزرگ 15 هزار نفری پنج مهر یکی از پتانسیل های مغفول شهر آبادان است، اظهار کرد : پس از پیگیری های مکرر اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان در راستای بهسازی و مرمت کلی این ورزشگاه و استانداردسازی آن تخصیص یافته است.

وی با عنوان اینکه عملیات اجرایی ساخت ورزشگاه از سال 1367 آغاز شد اما به دلایل فنی روند آن متوقف گردید، افزود: باید مسئولان وقت اجرای این پروژه پرسید که بر چه اساس مهندسی سازه این ورزشگاه احداث و نیمه کاره آن را رها کردند تا به قدیمی ترین پروژه نیمه کاره کشور بدل شود.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان ادامه داد: جوانان ورزشکار آبادانی اکنون با کمبود فضای ورزشی مواجه هستند و این مشکل باید هرچه سریعتر حل و فصل شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از این مجموعه اظهار کرد: مرمت کلی این ورزشگاه باید بر اساس استاندارد های ملی صورت گیرد تا این مجموعه پتانسیل می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت ورزشگاه پنج مهر آبادان پس از 40 سال چه خواهد شد؟

سرنوشت ورزشگاه پنج مهر آبادان پس از 40 سال چه خواهد شد؟