مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-15بين الملل

کودک گمشده در سیرک ناتو!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه وطن امروز نوشت: رییس جمهور آمریکا، عضویت اوکراین در ناتو را تا قبل از پایان جنگ، نشدنی و غیرممکن و اصرار رییس جمهور اوکراین در این باره را بی فایده دانست! در مقابل، - رفتار تحقیر آمیز دولت های غربی با اوکراین و ر ییس جمهور آن مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه وطن امروز نوشت: رییس جمهور آمریکا، عضویت اوکراین در ناتو را تا قبل از پایان جنگ، نشدنی و غیرممکن و اصرار رییس جمهور اوکراین در این باره را بی فایده دانست! در مقابل، زلنسکی مدعی شد: شاید آمریکا بخواهد در عرض 5 دقیقه با واگذاری برخی مناطق اوکراین به روسیه، به جنگ اوکراین پایان دهد، اما ما چنین چیزی را نمی پذیریم .

به نظر می رسد منازعات سران ناتو و دولت اوکراین از فاز پنهان وارد فاز آشکار شده است.

صورت بندی این منازعه، کمی عجیب و در عین حال عبرت آموز است؛ این که آمریکا، کانادا، ترکیه و 26 عضو اروپایی پیمان آتلانتیک شمالی تا قبل از وقوع جنگ اوکراین به کی یف تضمین می دادند اجازه تبدیل آن به کانونی از آتش و جنگ را نخواهند داد یا حتی اگر این اتفاق رخ دهد، به صورت تمام قد پشت سر اوکراینی ها خواهند ایستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودک گمشده در سیرک ناتو!

کودک گمشده در سیرک ناتو!