مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 05:152023-07-15ورزشي

تیم ملی فوتبال دختران زیر 17 سال آماده مسابقات آسیایی می شود


سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 17 سال ایران با بیان اینکه در بازی های آسیایی سه بازی سخت را پیش رو خواهیم داشت، گفت: خود را برای حضور در این مسابقات آماده می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شادی مهینی جمعه شب در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال دختران زیر 17 سال در بندر گناوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال دختران زیر 17 سال ایران از امروز به مدت دو روز در بندر گناوه استان بوشهر آغاز می شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 17 سال ایران تصریح کرد: برای برگزاری اردوی تیم ملی در گناوه تلاش ها و همکاری های خوبی انجام شد و اگر چه این اردو 2 روزه است اما برای فراهم کردن شرایط حضور تیم از حدود یک ماه پیش هماهنگی ها و تلاش هایی شد و در حال حاضر اردوی تیم به میزبانی باشگاه سون در گناوه در حال برگزاری است.

وی گفت: انتخاب بندر گناوه به دلیل دعوت به میزبانی، داشتن زیرساخت های اردویی، همچنین شباهت آب و هوایی این منطقه به کشور تایلند محل برگزاری بازی های آسیایی با داشتن رطوبت بالا در این فصل است.

وی گفت: در این اردوی، 16 استان نماینده دارند که 30 بازیکن خارج از استان بوشهر به این اردو آمده اند و 15 بازیکن تاکنون از استان بوشهر و گناوه نیز حضور دارند و زیر نظر کادر فنی تیم ملی نوجوانان و سه نفر از بهترین استعدادیابی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی فوتبال دختران زیر 17 سال آماده مسابقات آسیایی می شود

تیم ملی فوتبال دختران زیر 17 سال آماده مسابقات آسیایی می شود