مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 22:202023-07-04حوادث

شگردهای رمزآلود باند زنان جیب بر!


سه عضو باند زنان جیب بر که از استان های جنوبی کشور وارد مشهد شده بودند و با شگردهای رمزآلودی از شهروندان سرقت می کردند، در حالی با تلاش بانوان پلیس به دام افتادند که سرکرده این باند برای سی و سومین بار روانه زندان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، پرونده اعضای این باند سرقت هنگامی در دستور کار نیروهای کلانتری بانوان قرار گرفت که افزایش جیب بری و کیف زنی از زنان مشهدی و مسافران و زائران در سامانه های پلیس به ثبت رسید بنابراین با صدور دستوری ویژه از سوی سرهنگ احمد نگهبان (رییس پلیس مشهد) ماموران انتظامی به تکاپو افتادند و کنکاش های تخصصی را برای ریشه یابی سرقت های مذکور آغاز کردند.

بررسی های مقدماتی آنان در مطالعه پرونده جیب بری بیانگر آن بود که اعضای یک باند سرقت همزمان با جشن های اعیاد یا مراسم ملی و مذهبی وارد مشهد می شوند و در مکان های شلوغ، فروشگاه ها یا مراکز تجاری اقدام به کیف زنی یا جیب بری می کنند.

با به دست آمدن این اطلاعات، گروهی تخصصی از ماموران کلانتری بانوان زیر نظر سرهنگ خزایی (رییس کلانتری) ردزنی های اطلاعاتی را با بازبینی دوربین های ترافیکی در هسته مرکزی مشهد ادامه دادند تا این که شب عید قربان مشخصات ظاهری سه عضو این باند پس از سرقت تلفن همراه یک زن جوان به دست آمد و بی درنگ گروه عملیاتی بانوان پلیس عازم اطراف خیابان شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شگردهای رمزآلود باند زنان جیب بر!

شگردهای رمزآلود باند زنان جیب بر!