مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-15اقتصادي

فاصله کریدور غرب به جنوب کشور 120 کیلومتر کوتاه تر می شود


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سمیرم گفت: با ساخت جاده سمیرم_سولقان، فاصله کریدور غرب به جنوب کشور 120 کیلومتر کوتاه تر می شود.

- احسان قادری رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سمیرم در گفت و گو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: با ساخت جاده ونک در استان اصفهان به سولقان در استان چهارمحال و بختیاری به طول 16 کیلومتر فاصله کریدور غرب به جنوب کشور 120 کیلومتر کوتاه تر می شود.

مرحله اول این طرح به طول 4 کیلومتر با اعتبار 11 میلیارد تومان با حضور معاون محترم وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

وی افزود: ساخت این جاده علاوه بر کوتاه تر شدن کریدر غرب کشور به آزاد راه در حال ساخت اصفهان شیراز موجب بهینه سازی مصرف سوخت، ایمن سازی و رفع نقاط حادثه خیز و جلوگیری از خطر تصادفات احتمالی می شود.

قادری تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با ساخت بزرگراه سمیرم- حنا حد فاصل شهرک صنعتی سمیرم تا شهر حنا، شهر ونک از بن بست خارج خواهد شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سمیرم افزود: همچنین با ساخت محور حنا_قدمگاه_گود تپه_زمان کهریز علاوه بر کاهش 70 کیلومتری مسیر سمیرم به شهرکرد زمینه ساخت هتل، مسافرخانه، رستوران ، صنایع، کارگاه های مکانیکی، جایگاه توزیع سوخت، و مجتمع های خدماتی و رفاهی و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله کریدور غرب به جنوب کشور 120 کیلومتر کوتاه تر می شود

فاصله کریدور غرب به جنوب کشور 120 کیلومتر کوتاه تر می شود