مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 10:322023-07-06سياسي

تشریح خدمات مومنانه سپاه ثارالله کرمان در دهه «ولایت و امامت»


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در دهه امامت و ولایت فعالیت های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، کمک مومنانه و دیگر اقدامات با هزینه بیش از 36 میلیارد و 500 میلیون تومان در استان کرمان انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار محمدعلی نظری امروز با تبریک عید سعید غدیر اظهار کرد: در راستای دهه امامت و ولایت نهضت خدمات مومنانه را آغاز کردیم و طرح های عمرانی در این دهه توسط گروه های جهادی و بسیج سازندگی استان هم آغاز شد و هم به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: در این دهه توزیع بیش از 100 هزار غذای گرم انجام می شود که اقلام آن توسط خیران تهیه شده و به وسیله گروه های جهادی و بسیجیان و همراهی ائمه جماعات در بین افراد بی بضاعت توزیع می شود.

وی اضافه کرد: به عدد سن حاج قاسم، 63 روستا را در هفت شهرستان استان برای آبرسانی کلید زدیم که تا دهه امامت و ولایت سال آینده بهره برداری می شوند و این کار با کمک خیر بوده و خارج از قالب قرارگاه امام حسن مجبتی(ع) اجرا می شود.

سردار نظری از آغاز عملیات اجرایی و کمک به ساخت مساجد در 13 شهرستان استان سخن به میان آورد و گفت: کمک به ساخت و تعمیر گلزار شهدای گمنام در 21 شهرستان استان انجام می شود و خدمات رایگان پزشکی از دیگر اقداماتی است که در این دهه در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح خدمات مومنانه سپاه ثارالله کرمان در دهه «ولایت و امامت»

تشریح خدمات مومنانه سپاه ثارالله کرمان در دهه «ولایت و امامت»