مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 16:252023-07-03سياسي

900 زائر پیاده در دهه امامت و ولایت به زیارت امام رضا(ع) آمدند


سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: حدود 900 زائر پیاده برای زیارت بارگاه رضوی از محورهای مختلف در مسیر حرکت به سمت مشهد در حرکت بوده یا به این شهر رسیده اند.

- مشهد- سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: حدود 900 زائر پیاده برای زیارت بارگاه رضوی از محورهای مختلف در مسیر حرکت به سمت مشهد در حرکت بوده یا به این شهر رسیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین رضایی اظهار کرد: همزمان با دهه امامت و ولایت حدود 900 زائر پیاده برای زیارت بارگاه منور رضوی از محورهای مختلف در مسیر حرکت به سمت مشهد در حرکت بوده یا به این شهر رسیده اند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) افزود: از این تعداد 200 زائر عراقی در قالب 6 کاروان شنبه هفته جاری از مسیر نیشابور وارد مشهد شدند و فردا همزمان با ولادت دهمین امام شیعیان، حضرت علی النقی (ع) حدود 400 زائر پیاده از شهرستانهای اطراف مشهد وارد این شهر می شوند.

وی بیان کرد: 300 زائر پیاده نیز تا روز جمعه به صورت پیاده از مسیرهای جاده قدیم نیشابور، جاده سرخس، کلات، جاده فریمان و جاده قدیم قوچان به مشهد وارد این شهر می شوند.

رضایی گفت: زائرانی که در این ایام قصد تشرف به بارگاه منور رضوی را دارند، معمولاً یک روز مسیر تشرف خود را پیاده طی می کنند و در مسیر یاد شده مردم مشهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

900 زائر پیاده در دهه امامت و ولایت به زیارت امام رضا(ع) آمدند

900 زائر پیاده در دهه امامت و ولایت به زیارت امام رضا(ع) آمدند