مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 09:252023-07-05اقتصادي

مشارکت رضایت بخش واحدهای بزرگ صنعتی فارس و بوشهر برای گذر از تابستان امسال


معاون برنامه ریزی و تحقیقات برق فارس مشارکت واحدهای بزرگ صنعتی برای مصرف بهینه برق و گذر از تابستان امسال را رضایت بخش توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد حبیب آگهی در جلسه ای با صاحبان صنایع بزرگ فارس و بوشهر که با هماهنگی و پیگیری های مستمر دفتر خدمات مشترکین و مدیریت مصرف شرکت برق منطقه ای فارس صورت گرفت، مصرف بهینه برق و گذر از تابستان امسال را رضایت بخش توصیف کرد و اظهار داشت: در این زمینه جلسات مختلف و متعددی با صنایع سیمان، فولاد، ذوب آهن و صنایع لاستیک برگزار شده است که پس از بررسی حالت های مختلف، مدل نهایی بهینه شده همکاری صنایع بزرگ که تا حدودی قیود طرفین را برآورده ساخته و مورد رضایت طرفین باشد استخراج شده است.

وی با اشاره به لزوم صرفه جویی و مدیریت مصرف برای عبور از تابستان پیش رو افزود: همه تلاش ها معطوف به آن است که بدون خاموشی برنامه ریزی شده برای مشترکان خانگی از تابستان گذر کنیم و با تأمین آسایش شهروندان نقاط اوج مصرف تابستان را پشت سر بگذاریم.

در ادامه کشاورز، مسئول مدیریت مصرف شرکت در خصوص برنامه ریزی های صورت گرفته توضیحاتی را ارائه کرد.

همچنین مدعوین ضمن بازدید از مرکز دیسپاچینگ منطقه جنوب کشور وضعیت تولید و انتقال برق را از نزدیک مشاهده کرده و شرایط و مشکلات خاص انتقال برق از نیروگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت رضایت بخش واحدهای بزرگ صنعتی فارس و بوشهر برای گذر از تابستان امسال

مشارکت رضایت بخش واحدهای بزرگ صنعتی فارس و بوشهر برای گذر از تابستان امسال