مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 21:452023-07-01اقتصادي

88 درصد آب استان قزوین در حوزه کشاورزی مصرف می شود


استاندار قزوین با بیان اینکه 88 درصد آب استان در حوزه کشاورزی مصرف می شود، گفت: باید مقدمات ورود شرکت های دانش بینان کشاورزی و آب به استان قزوین فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی اعلایی بعد از ظهر شنبه در جلسه اقتصاد دانش بنیان استان قزوین اظهار داشت: در کارگروه های ذیل این ستاد باید موضوعات به صورت بومی و قابل وصول دنبال شود و تمامی دستگاه ها نماینده تام الاختیار و ثابت معرفی کنند.

وی افزود: برای بهره وری هرچه بیشتر کارگروه ها مزیت های استان در حوزه های مختلف شناسایی و فقط بر همان مزیت ها تمرکز شود و اینگونه نباشد که در یک کارگروه چندین موضوع به صورت هزمان دنبال شود و در نهایت هیچکدام از آنها به خروجی نرسد.

اعلایی گفت: افزایش سرمایه صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان قزوین با اولویت ورود بخش خصوصی یکی از موضوعاتی است که باید در دستور کار قرار گیرد و معاونت اقتصادی استاندار با برگزاری جلساتی این مهم را محقق نماید.

استاندار قزوین با بیان اینکه باید مقدمات ورود شرکت های دانش بینان کشاورزی و آب به استان قزوین فراهم شود، اضافه کرد: اتفاقات خوبی برای احیای دشت قزوین رقم خورده و قرار است به زودی مسابقه ای تحت عنوان قهرمان آب با محوریت قزوین در شبکه سه سیما پخش شود که هدف آن بهره وری حوزه آب و معرفی دشت قزوین است، ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

88 درصد آب استان قزوین در حوزه کشاورزی مصرف می شود

88 درصد آب استان قزوین در حوزه کشاورزی مصرف می شود