مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 19:252023-07-16سياسي

کتاب در کشور دغدغه و مسئله شود


دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با بیان اینکه کتاب باید در کشور به دغدغه و مسئله تبدیل شود، گفت: ایران صاحب بزرگترین کتابخانه در جهان اسلام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رمضانی عصر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران گیلان، اظهار کرد: کتابخانه های عمومی نهاد عمومی غیر دولتی بوده که به صورت هیئت امنایی اداره می شود.

وی از فعالیت 3800 کتابخانه عمومی در کشور خبر داد و افزود: از این تعداد حدود هزار کتابخانه به صورت خصوصی و توسط مردم اداره می شود و حدود 6 هزار همکار کتابدار در کتابخانه های عمومی کشور فعالیت می کند.

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، این نهاد را بزرگترین شبکه فرهنگی کشور بعد از آموزش و پرورش برشمرد و بیان کرد: تأسیس کتابخانه های عمومی به دهه 40 بر می گردد.

رمضانی با بیان اینکه قبل از انقلاب فقط 300 کتابخانه در کشور تشکیل شده بود، گفت: امروز این آمار به 3800 کتابخانه رسیده است.

بزرگترین کتابخانه های عمومی جهان اسلام در ایران است وی با بیان اینکه بزرگترین کتابخانه های عمومی جهان اسلام در ایران است، افزود: ایران از لحاظ وجود کتابخانه های عمومی در بین کشورهای حاشیه خزر جایگاه نخست را دارد.

دبیر کتابخانه های عمومی کشور از تعریف بیش از 60 خدمت در کتابخانه های عمومی خبر داد و بیان کرد: تعریف خدمات جدید د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب در کشور دغدغه و مسئله شود

کتاب در کشور دغدغه و مسئله شود