مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-19سياسي

اهتمام جدی دستگاه های اجرایی شهرستان پاکدشت برای اتمام پروژه های نیمه تمام باشد


جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان پاکدشت به ریاست اردستانی فرماندار و با حضور شیرین معاون توسعه، مدیریت و سرمایه انسانی سازمان برنامه و بودجه، - ارجستانی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ، ریحانی نژاد دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان، بخشداران و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان ظهر چهارشنبه 28 تیر ماه در سالن جلسات فرمانداری پاکدشت برگزار شد.

محسن اردستانی فرماندار شهرستان پاکدشت در این جلسه گفت: مطالبات شهرستان پاکدشت با توجه به سیاست های شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران، اتمام پروژه های نیمه تمام است و لازمه آن اهتمام جدی دستگاه های اجرایی شهرستان است.

وی در خصوص برخی شاخص های توزیع اعتبارات توازن گفت: متاسفانه یک ایرادی وجود دارد که مورد انتقاد است، اینکه شاخص ها بدون هماهنگی از طریق دستگاه های اجرایی شهرستانی و استانی به وزارتخانه ها و سازمان برنامه و بودجه اعلام می شود که بعضاً به دلیل بالا بودن شاخص ها نسبت به میانگین کشوری، به برخی حوزه های مورد نیاز شهرستان ها اعتباری اختصاص نیافته است.

وی ادامه داد: امیدوار هستیم که نظر کمیته های برنامه ریزی شهرستان به عنوان مصوبه نهایی قلمداد شود تا طرح ها و پروژه های اجرایی که شاخص هایش به صورت واقعی در نظر گرفته نشده را اصلاح کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام جدی دستگاه های اجرایی شهرستان پاکدشت برای اتمام پروژه های نیمه تمام باشد

اهتمام جدی دستگاه های اجرایی شهرستان پاکدشت برای اتمام پروژه های نیمه تمام باشد