مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 15:552023-07-03ورزشي

افزوده شدن 80 هکتار به بوستان های یزد


رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه در مجموع یزد با مشکل کمبود فضای سبز و بوستان مواجه است، گفت: با رایزنی هایی که صورت گرفته، - ایسنا/یزد رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه در مجموع یزد با مشکل کمبود فضای سبز و بوستان مواجه است، گفت: با رایزنی هایی که صورت گرفته، مجموعا 80 هکتار به مجموعه بوستان های کل شهر تا پایان سال اضافه می شود.

حجت الاسلام سیدناصر حیدری ظهر امروز دوشنبه 12 تیر در نشست خبری روسای کمیسیون های شورای اسلامی شهر یزد در محل شورای اسلامی شهر، با بیان اینکه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی یکی از شلوغ ترین کمیسیون ها و با موضوعات بسیار مختلف است، گفت: علاوه بر مسائل فرهنگی و اجتماعی بحث ورزش هم در این کمیسیون مطرح است که در شهر یزد تنها دو موضوع گردشگری و خانواده از این کمیسیون جدا شده و مابقی مسائل از جمله اجتماعی و ورزشی همچنان در همین کمیسیون مطرح است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع یزد با مشکل کمبود فضای سبز و بوستان مواجه است خاطر نشان کرد: امسال با رایزنی هایی که صورت گرفته، مجموعا 80 هکتار به مجموعه بوستان های کل شهر اضافه می شود.

حیدری از اختصاص بوستان شهدای یزد به بانوان خبر داد و گفت: این موضوع با وجودی که با گلایه هایی همراه بود به تصویب رسید تا بانوان در سطح شهر بتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزوده شدن 80 هکتار به بوستان های یزد

افزوده شدن 80 هکتار به بوستان های یزد