مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 15:502023-06-26اجتماعي

تلاش برای احداث زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه شهید چمران تا پایان پاییز امسال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، عباس شعبانی سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در جریان بازدید میدانی از پروژه احداث زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه شهید چمران، - سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، با حضور در کارگاه پروژه احداث زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه شهید چمران از آغاز عملیات اجرایی این پروژه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، عباس شعبانی سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در جریان بازدید میدانی از پروژه احداث زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه شهید چمران، با اشاره به نقش مهم این زیرگذر در روانسازی جریان ترافیک و تسهیل دسترسی های محلی خواستار تلاش برای بهره برداری از آن تا پایان پاییز سال جاری شد.

وی همچنین با بیان اینکه احداث دال بتنی زیرگذر نیازمند انحراف ترافیک در مسیر بزرگراه شهید چمران است، بر لزوم اتمام این مرحله از اجرای پروژه تا پیش از آغاز فصل بازگشایی مدارس تاکید کرد.

در این بازدید که سردار محمدحسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ ابوالفضل موسوی پور جانشین رییس پلیس راهور، مهدی صداقتی مشاور معاون و مدیر حوزه معاونت فنی و عمرانی، سیدمحمد فیاض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای احداث زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه شهید چمران تا پایان پاییز امسال

تلاش برای احداث زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه شهید چمران تا پایان پاییز امسال