مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 17:002023-06-28سياسي

تروریسم ابزار سیاست خارجه آمریکاست


تروریسم ابزار سلطه آمریکاست و به ابزار سیاست خارجه آمریکا نیز تبدیل شده؛ یعنی رژیمی که مدعی حقوق بشر است، در مسیر اجرای سیاست های خود نقض فاحش حقوق بشر را جزو ابزارهای مجازش می داند.

- ایسنا/گیلان سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تروریسم ابزار سلطه آمریکاست و به ابزار سیاست خارجه آمریکا نیز تبدیل شده؛ یعنی رژیمی که مدعی حقوق بشر است، در مسیر اجرای سیاست های خود نقض فاحش حقوق بشر را جزو ابزارهای مجازش می داند.

ناصر کنعانی امروز در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت آیت الله بهشتی و یاران با وفای ایشان به ویژه پنج شهید گیلانی حادثه هفتم تیر که در لنگرود برگزار شد، با اشاره به نامگذاری ششم لغایت دوازدهم تیرماه تحت عنوان هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: به دلیل اتفاقات مهمی که در بازه زمانی ششم لغایت دوازدهم تیرماه در تاریخ کشور رخ داده، این نامگذاری صورت گرفته است.

وی با اشاره به ویژگی های حقوق بشر آمریکایی، افزود: آمریکا کشوری است که خود را پرچمدار و سردمدار حقوق بشر در دنیا می داند و حقوق بشر را به عنوان یک ارزش آمریکایی ترویج می کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه، وقایع ششم لغایت دوازدهم تیرماه را به صورت نمادین نشان دهنده ویژگی های حقوق بشر آمریکایی دانست و تصریح کرد: ترور نافرجام حضرت آیت الله العظمی خامنه ای توسط منافق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تروریسم ابزار سیاست خارجه آمریکاست

تروریسم ابزار سیاست خارجه آمریکاست