مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 08:302023-07-15سياسي

اعزام مبلغ در ایام اربعین به ایلام


معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور از اعزام مبلغ به استان ایلام در ایام اربعین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین عزت زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور صبح شنبه در دیدار با استاندار ایلام با قدردانی از اهتمام مدیران در اجرای برنامه های فرهنگی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی برای ایام اربعین نسبت به اعزام مبلّغ اقدام خواهد کرد.

وی افزود: این مبلّغان برای حضور در مناطق مرزی و رسیدگی به امور فرهنگی مانند مسائل مربوط به نماز و احکام شرعی فعالیت خواهند شد.

استاندار ایلام نیز گفت: این استان همه ساله شاهد برگزاری حماسه باشکوه اربعین به عنوان یک حرکت عظیم فرهنگی و دینی بوده وبه یک نقطه قوت در این منطقه تبدیل شده است.

  وی افزود: اختصاص اعتبارات ویژه به استان ایلام در راستای برگزاری این همایش عظیم منجر به توسعه زیرساخت ها نسبت به قبل شده و امیدواریم با افزایش اعتبارات شاهد تکمیل هرچه بیشتر زیرساخت ها در این استان باشیم.

استاندار ایلام ادامه داد: از سوی سازمان تبلیغات اسلامی استان نیز اقدامات فرهنگی مناسبی از جمله برگزاری نماز جماعت در موکبها با حضور روحانیون در ایام اربعین انجام شد که جای قدردانی دارد و در تلاش هستیم در اربعین سال جاری نیز این برنامه ها به جدیت دنبال و اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام مبلغ در ایام اربعین به ایلام

اعزام مبلغ در ایام اربعین به ایلام