مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 12:352023-06-24سياسي

پژوهشکده گیاهان دارویی الیگودرز نیازمند اعتبار ویژه است


پژوهشکده گیاهان دارویی الیگودرز یکی از مصوبات سفر هیات دولت به لرستان بوده که نیازمند تخصیص اعتبار ویژه برای تعمیر و تامین تجهیزات است.

- ایسنا/لرستان پژوهشکده گیاهان دارویی الیگودرز یکی از مصوبات سفر هیات دولت به لرستان بوده که نیازمند تخصیص اعتبار ویژه برای تعمیر و تامین تجهیزات است.

ایجاد پژوهشکده گیاهان دارویی الیگودرز وابسته به دانشگاه لرستان از جمله مصوبات سفر رییس جمهور به استان بوده که نیازمند تخصیص اعتبار است.

در این خصوص محمدرضا راجی، سرپرست پژوهشکده گیاهان دارویی الیگودرز در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه گیاهان رکن اساسی حیات بر روی زمین هستند و در تمامی اعصار به عنوان منابع اصلی خوراک و پوشاک مورد استفاده بشر بوده اند، افزود: بشر علاوه بر استفاده در تامین خوراک و پوشاک، همواره از مواد دارویی موجود در پیکره گیاهان نیز برای تامین سلامتی و بهبود بیماری های خود استفاده کرده و این مسئله اساساً در ردیف اول این مسائل فکری انسان بوده است.

وی ادامه داد: بشر همواره از گیاهان دارویی و معطر به عنوان یکی از موهبت های الهی و منبع سرشار از خواص درمانی کاربردهای غذایی، آرایشی، بهداشتی، رنگی، عطر و طعم استفاده کرده است بطوریکه امروزه بهتر است کلمه گیاهان دارویی به صورت گیاهان صنعتی در اذهان متبادر شوند، زیرا در بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشکده گیاهان دارویی الیگودرز نیازمند اعتبار ویژه است

پژوهشکده گیاهان دارویی الیگودرز نیازمند اعتبار ویژه است