مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-06دانش

وزیر علوم: آزمون الکترونیکی در مقیاس کوچک برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد علی زلفی گل روز پنج شنبه 15 تیر ماه در دومین روز از برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری 1402 در بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه شهید بهشتی گفت: - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه آزمون سراسری در امنیت کامل در حال برگزاری است، گفت: قرار است آزمون به صورت الکترونیکی برای سال 1403 در مقیاس کوچکی برگزار و بعد از اطمینان برای آزمون سراسری استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد علی زلفی گل روز پنج شنبه 15 تیر ماه در دومین روز از برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری 1402 در بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه شهید بهشتی گفت: با درایت ریاست دانشگاه شهید بهشتی همه امکانات مهیا و فضاها کاملاً از نظر سرمایش مناسب بود و مراقبان همه در سر جای قرار داشتند و در کمال امنیت و آرامش این رقابت علمی انجام خواهد شد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره برگزاری آزمون الکترونیک گفت: سازمان سنجش طرح کلان ملی را در این زمینه ارائه کرد که در شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری در حضور شخص ریاست جمهوری مطرح و مصوب شد.

زلفی گل گفت: مقرر شد برای سال 1403 در مقیاس کوچکی آزمون را به صورت الکترونیک اجرا و نقایص آن گرفته شود اگر این اطمینان به وجود آمد برای آزمون سراسری و آزمون های دیگر استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم: آزمون الکترونیکی در مقیاس کوچک برگزار می شود

وزیر علوم: آزمون الکترونیکی در مقیاس کوچک برگزار می شود