مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 17:102023-06-23بين الملل

جهان اسلام علیه هتاکی به قرآن کریم در کرانه باختری به پا خیزد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت: حمله گله های صهیونیست به مقدسات ما و هتک حرمت مساجد و سوزاندن و پاره کردن قرآن در روستای عوریف و ترمسعیا، - سخنگوی حماس با اشاره به هتاکی صهیونیست ها به قرآن کریم خواستار تحرک جدی جهان اسلام در این باره شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت: حمله گله های صهیونیست به مقدسات ما و هتک حرمت مساجد و سوزاندن و پاره کردن قرآن در روستای عوریف و ترمسعیا، تحرک خطرناکی برای جنگ دینی است که از سوی کابینه فاشیست علیه ملت و مقدسات ما به راه افتاده است.

وی تاکید کرد که تشدید جنگ دینی رژیم اشغالگر قدس علیه مقدسات اسلامی و قرآن در مساجد کرانه باختری نیازمند قیام فلسطینیان و تمامی اهالی کرانه باختری برای مقابله با اشغالگران صهیونیست و تجاوزات شهرک نشینان است.

القانوع خاطرنشان کرد که حملات ویرانگرانه و وحشیانه شهرک نشینان یهود علیه مقدسات اسلامی و هتاکی آنان به این مقدسات و به آتش کشیدن قرآن ها در روستا های عوریف و ترمسعیا نشانگر اوج گیری جنگ دینی دولت شهرک نشینان فاشیست علیه ملت و مقدسات فلسطین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان اسلام علیه هتاکی به قرآن کریم در کرانه باختری به پا خیزد

جهان اسلام علیه هتاکی به قرآن کریم در کرانه باختری به پا خیزد