مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 00:102023-07-02سياسي

جای جای شهرک کوثر باید به کارگاه سازندگی تبدیل شود


باید همه دستگاه ها کمک کنند تا ساخت و سازها در این شهرک کوثر سریع تر آغاز شود و جای جای این شهرک به کارگاه سازندگی تبدیل شود.

- ساوجبلاغ- فرماندار ساوجبلاغ گفت: باید همه دستگاه ها کمک کنند تا ساخت و سازها در این شهرک کوثر سریع تر آغاز شود و جای جای این شهرک به کارگاه سازندگی تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا البرزی شامگاه یکشنبه در جلسه قرارگاه جهادی تأمین مسکن شهرستان ساوجبلاغ اظهار کرد: این جلسه با دستور تعیین تکلیف چارت پیشنهادی کارگروه های جهادی مسکن شهرستان، بررسی موضوعات شهرک کوثر 1 و 2، ارائه گزارش شهرداری و نظام مهندسی در خصوص آخرین اقدامات صدور پروانه ساختمانی نهضت ملی مسکن و بررسی پروژه ریحانه برگزار شد.

وی با تأکید بر پیگیری و حل مشکلات شهرک کوثر گفت: باید همه دستگاه ها کمک کنند تا ساخت و سازها در این منطقه سریع تر آغاز و جای جای شهرک به کارگاه سازندگی تبدیل شود و دستگاه های خدمات رسان نیز نسبت به نصب انشعابات اقدام کنند.

فرماندار ساوجبلاغ افزود: مدیران دستگاه های شهرستان برای ارائه خدمات به شهروندان باید اختیارات تام و کامل را از مدیران بالادستی خود دریافت کنند و بهانه ای برای ارائه خدمات به مردم وجود نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای جای شهرک کوثر باید به کارگاه سازندگی تبدیل شود

جای جای شهرک کوثر باید به کارگاه سازندگی تبدیل شود