مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-08سياسي

ارتقای بهره مندی کردستان از شاخص راه آسفالته نیاز به تلاش مضاعف دارد


رییس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتقای بهره مندی کردستان از شاخص راه آسفالته نیاز به تلاش مضاعف دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهزاد رحیمی رییس مجمع نمایندگان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری استان کردستان اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی در کردستان موضوع بهره مندی در شاخص راه هاست در این خصوص نیاز به تلاش جدی داریم.

وی تصریح کرد: نبود راه های بعضا استاندارد موجب شده که شاهد وقوع تصادفات و از دست رفتن سرمایه های انسانی در جاده های استان هستیم لذا ارتقای شاخص بهره مندی از راه های بهسازی شده در استان ضروری است.

وی در ادامه از اقدامات انجام شده در حوزه رفع مشکلات آبی در برخی نقاط به ویژه مرکز استان قدردانی کرد و گفت: اقدامات و پیگیری های خوبی در حوزه پروژه های عمرانی هم به ویژه در زمینه پروژه راه آهن توسط مسئولان ارشد استان انجام شده اما زمانی این اقدامات ارزشمند است که شاهد شنیده شدن سوت قطار در سنندج باشیم.

وی تصریح کرد: مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی تلاش های خوبی کردند امسال 3 نفر از نمایندگان در کمیسیون تلفیق حضور داشتند که حداقل دستاورد آنها جهش در اعتبارات استان است که جایگاه استان از 24 به رتبه 14 رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای بهره مندی کردستان از شاخص راه آسفالته نیاز به تلاش مضاعف دارد

ارتقای بهره مندی کردستان از شاخص راه آسفالته نیاز به تلاش مضاعف دارد