مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 17:152023-06-23سياسي

ثبات معیشت مهم تر از توسعه اقتصادی


مهم تر از توسعه اقتصادی، ثبات اقتصادی در معیشت مردم است که بدانند اگر امروز غذایی را مصرف می کنند، فردا نیز این غذا با همین قیمت قابل تأمین است.

- به گزارش، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته مشهد مقدس در حرم مطهر رضوی با بیان این که در هفته ای قرار داریم که مزین به نام قوه قضاییه است، اظهار کرد: شهید بهشتی و شهدای حزب جمهوری اسلامی با خون خود جریان عدالت را در دستگاه قضا نهادینه کردند.

وی به سخنان خود در خطبه های هفته گذشته در بیان چهار راهکار در حوزه اقتصادی اشاره کرد و ادامه داد: این راهکار مشتمل بر هدایت نقدینگی ها به سمت تولید به وسیله دولت و مردم ، اقدام سریع و مقتدرانه دولت در تنظیم بازار خصوصاً نسبت به کالاهای اساسی ، حرکت رسانه ای در جهت تبیین پیشرفت ها و اجتناب از اظهارات و آمارهای غیر مستند و مدیریت مصرف و هزینه به همت مردم مطرح شد که هم مسئولان نظام و هم شما برادران و خواهران را مخاطب قرار می دهد.

لزوم هدایت نقدینگی به سمت تولید نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه نخستین پیشنهاد، هدایت نقدینگی دولت و ملت به سمت تولید است، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از مردم برای تأمین سود از نقدینگی خود به سراغ راه هایی می روند که نظام اقتصادی کشور را دچار مشکل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبات معیشت مهم تر از توسعه اقتصادی

ثبات معیشت مهم تر از توسعه اقتصادی