مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-12سياسي

تدوین نقشه راه هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان


مدیرکل دفتر توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان گفت: نقشه راه هوشمندسازی و به کارگیری هوش مصنوعی در راستای حکمرانی مبتنی بر داده در سازمان امور دانشجویان در حال تدوین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مصطفی صالحی مدیرکل دفتر توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان ضمن تبریک و بزرگداشت روز فناوری اطلاعات، مصادف با زادروز پدر علم داده ورزی (انفورماتیک)، محمدبن موسی خوارزمی، گفت: افزایش روزافزون حجم داده و تغییرات شتابان محیطی، در کنار ضرورت ایجاد ارتباط مستمر با محیط پیچیده و پویا، نیازمند مدیریت هوشمندانه دانش جهت کسب و توزیع دانش، سازماندهی و تحلیل و تفسیر مناسب آنها است.

موضوعی که به مدیران کمک می کند تا با تحلیل اطلاعات حاصل از داده ها، تصمیمات سنجیده تری را اتخاذ کرده و سازمان خود را جهت تقویت و رشد با محیط سازگار کنند.

مدیرکل دفتر توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی تصریح کرد: هرچند تعاریف مختلفی برای سازمان هوشمند وجود دارد اما این عنوان در اغلب تعاریف، برای سازمان هایی به کار می رود که دانش محور و فناوری محور بوده، به صورت پویا با شیوه های جدید سازمانی تطبیق پیدا می کنند، یادگیرنده هستند و در ایجاد و بهره برداری از فرصتها و فناوری ها چابک هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین نقشه راه هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان

تدوین نقشه راه هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان