مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-21سياسي

از مجمع عمومی فولاد خوزستان چه خبر؟!


مجمع عمومی عادی سالیانه فولاد خوزستان با تقسیم سود هفتاد و دو درصدی برگزار شد -    به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، مجمع عمومی عادی سالیانه فولاد خوزستان بیست و هشتم تیرماه 1402 با حضور بیش از هفتاد و چهار درصدی سهامدارن در اهواز برگزار شد.

    در این مجمع که به ریاست محمدمهدی مومن زاده و با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل، رییس و اعضای هیات مدیره، نماینده سهامدار عمده، حسابرس، نماینده بورس و دیگر سهامداران برگزار شد، پس از ارائه گزارش عملکرد سالیانه منتهی به سال 1401 و قرائت گزارش حسابرس، از مجموع سود خالص، هفتاد دو درصد معادل 250 ریال به ازا هر سهم تقسیم شد.

   امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان با اشاره به پیش بینی  تولید فولاد در سی سال آینده، اظهار داشت: بر اساس پیش بینی ها تولید فولاد میانی از یک میلیارد و 867 میلیارد تن در سال 2020 به دو میلیارد و 187 تن در سال 2050 می رسد.

تولیدکنندگان فولاد به روش فعلی، تا سال های 2045 تا 2050 تعطیل شده و جایشان را به  فناوری های نوظهور و تولید فولاد سبز می دهند.

جایگاه فولاد خوزستان در میان بازیگران اصلی صنعت فولاد کشور با تولید چهار میلیون تن، نزدیک به 9 درصد و در جایگاه دوم کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مجمع عمومی فولاد خوزستان چه خبر؟!

از مجمع عمومی فولاد خوزستان چه خبر؟!