مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-08دانش

نتایج آزمون کارشناسی ارشد حافظان قرآن اعلام شد


اسامی آن دسته از حافظان کل قرآن مجید (دیپلم و غیردیپلم) و کارشناسان رسمی علوم قرآنی که در آزمون کارشناسی ارشد سال 1402 شرکت نموده و حائز شرایط بودند، - اسامی آن دسته از حافظان کل قرآن مجید (دیپلم و غیردیپلم) و کارشناسان رسمی علوم قرآنی که در آزمون کارشناسی ارشد سال 1402 شرکت نموده و حائز شرایط بودند، اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متقاضیان بهره ­مندی از قانون مذکور لازم است حداقل مدرک تخصصی مندرج در مصوبه جلسه 573 شورای عالی انقلاب فرهنگی (حافظ درجه 3) را که توسط سازمان دارالقرآن کریم و با همکاری ادارات کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور برگزار می شود، ارائه کنند.

حافظان قرآن دارای مدرک دیپلم و غیردیپلم که اسامی آنها منتشر شده است، لازم است مدارک لازم را تا تاریخ 31 شهریور به آدرس، سازمان سنجش آموزش کشور ارسال کنند.

تصویر مدرک کارشناسی رسمی علوم قرآنی با گرایش ­های علوم قرآن مجید، تفسیر قرآن مجید، فنون قرائت قرآن مجید، تلاوت و کتابت قرآن مجید، تربیت معلم قرآن و تربیت مربی عقیدتی سیاسی، الهیات و معارف اسلامی با گرایش علوم قرآن و حدیث از جمله مدارک لازم است.

دارندگان دیگر مدارک کارشناسی غیر علوم قرآنی و حافظان کل قرآن مجید که در سال­ های گذشته از تسهیلات مذکور استفاده کرده ­اند، حق استفاده از این تسهیلات را دارا نمی ­باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج آزمون کارشناسی ارشد حافظان قرآن اعلام شد

نتایج آزمون کارشناسی ارشد حافظان قرآن اعلام شد