مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-15سياسي

بدهی 61 میلیارد تومانی کارفرمایان به تأمین اجتماعی رفسنجان


رییس اداره تأمین اجتماعی رفسنجان از بدهی 61 میلیارد تومانی کارفرمایان به تأمین اجتماعی این شهرستان خبرداد و گفت: آخرین مهلت استفاده کارفرمایان از طرح بخشودگی جرائم پایان مردادماه سال جاری است.

- ایسنا/کرمان رییس اداره تأمین اجتماعی رفسنجان از بدهی 61 میلیارد تومانی کارفرمایان به تأمین اجتماعی این شهرستان خبرداد و گفت: آخرین مهلت استفاده کارفرمایان از طرح بخشودگی جرائم پایان مردادماه سال جاری است.

حسن جاوید امروز 24 تیرماه در نشست خبری به مناسبت هفته تأمین اجتماعی اظهار کرد: مقام معظم رهبری سیاست های نظام در خصوص تامین اجتماعی را در 9 بند به سران قوا و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ کردند که از جمله این سیاست ها می توان به ایجاد رفاه عمومی، حمایت از اقشار گروه های اجتماعی، استقرار نظام تأمین اجتماعی به صورت شفاف، پایبندی به حقوق و تعهدات بین النسلی، اصلاح قوانین و ساحتارهای صندوق های بیمه گر اجتماعی و .

اشاره کرد.

وی افزود: شعبه تامین اجتماعی رفسنجان در حال حاضر 3920 بیمه شده اجباری، 1979 بیمه شده حرف و مشاغل آزاد، 1213 بیمه شده اختیاری، 2346 نفر بیمه رانندگان، 548 نفر بیمه شده قالیبافی، 104 نفر بیمه شده خادمین مساجد و 2817 نفر بیمه شده کارگران ساختمانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی 61 میلیارد تومانی کارفرمایان به تأمین اجتماعی رفسنجان

بدهی 61 میلیارد تومانی کارفرمایان به تأمین اجتماعی رفسنجان