مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-07سياسي

جشن های عیدغدیر باید در جامعه فراگیر شوند


برای جبران غفلت های گذاشته، باید جشن های عیدغدیر در جامعه فراگیر شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: اگر به جایگاه غدیر توجه می شد، عاشورا اتفاق نمی افتاد و سرنوشت دنیا و به خصوص مسلمانان الان این جور نبود و طوری دیگر بود.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه یکی از نیازهای عید غدیر، فضای نشاط، شادابی و لبخند در جامعه است، یادآور شد: در روایتی از امام رضا (ع) آمده است که می گوید هر کس در این روز به روی مومنی لبخند بزند، روز قیامت خداوند با نگاه رحمت به او نگاه خواهد کرد و هزار حاجت او نیز برآورده در دنیا و آخرت می شود.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: نیاز است همانطوری که برای عزای ائمه معصوم (ع) عزاداری می کنیم و برنامه های مختلف اجرایی می شود که کار خیلی خوبی است، برای شادی ائمه اطهار (ع) نیز باید برنامه های شاد و جذاب در جامعه برگزار شود.

وی تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ غدیر در جامعه باید کار کنیم، از همه مردم استان که به صورت خودجوش جشن عیدی برپا کردند، تقدیر و تشکر می کنم، نیاز است این جشن ها فراگیر شود.

وی افزود: عید غدیر بزرگترین عیدی است که خداوند، نصیب انسان ها کرده، چراکه نشان دهنده شایسته سالاری در نظام حکومتی اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن های عیدغدیر باید در جامعه فراگیر شوند

جشن های عیدغدیر باید در جامعه فراگیر شوند