مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-22اقتصادي

مذاکرات آبی ایران و افغانستان ادامه دارد


وزیر نیرو از پیگیری حق آبه هیرمند خبر داد و گفت : برای مدیریت مصرف آب میزان مصرف هر واحد ساختمانی به روش التراسانیک اندازه گیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروش های نوین صادرات برق بخش خصوصی منتشر شد آنچه در ادامه می آید بخش دوم این مصاحبه با محوریت بخش آب است.

در سالهای گذشته اقدامات خوبی برای جداسازی کنتورهای برق صورت گرفت سوال اینجا است که برای جدا سازی کنتورهای آب تدابیری اندیشیده شده است؟ اساساً یکی از مشکلات واحدهای آپارتمانی موضوع کنتور مشاع آب است برای آنکه مصرف هر واحد مشخص شود چه کار می توان انجام داد؟ محرابیان: یکی از بزرگترین نقطه ضعف های ما اندازه گیری آب در کشور است نه فقط در بخش خانگی بلکه در سایر بخش ها هم چنین شرایطی وجود دارد.

زمانی می توانیم مدیریت آبی مناسبی داشته باشیم که بتوانیم به صورت دقیق میزان آب موجود را در بخش های مختلف اعم از چاه ها، آب های سطحی، سدها، مصارف صنعتی و بخش خانگی اندازه گیری کنیم.

در بخش خانگی امروز ابزاری وجود دارد آب را در هر نقطه ای اندازه گیری می کند، این ابزار هم در ورودی یک آپارتمان و هم در ورودی واحدهای ساختمانی نصب می شود ابزاری که به روش التراسانیک اندازه گیری می کنیم.

یکی از اقداماتی که باید در دستور کار قرار گیرد این است که در یک مدت مشخص و معین کنتورهای ورودی هر آپارتمان را با ابز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات آبی ایران و افغانستان ادامه دارد

مذاکرات آبی ایران و افغانستان ادامه دارد