مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 07:452023-06-24اقتصادي

ثبت 73میلیون تردد در راه های استان مرکزی


مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان مرکزی گفت: در سه ماهه نخست امسال نزدیک به 73 میلیون تردد در راه های استان به ثبت رسید.

- مهرداد جهانی در گفتگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال، نزدیک به 73 میلیون انواع وسیله نقلیه از جاده های استان مرکزی عبور کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته یک درصد رشد داشته است.

وی از ثبت 72 میلیون و 901 هزار و 572 تردد توسط 70 دستگاه سامانه ترددشمار برخط منصوب در محورهای شریانی استان، طی سه ماهه اول امسال در محورهای مواصلاتی استان مرکزی خبر داد.

جهانی افزود: تردد خودروهای عبوری از جاده های استان مرکزی در بهار امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد یک درصدی همراه بوده است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی بیان کرد: 18 درصد از ترددهای ثبت شده مربوط به وسایل نقلیه سنگین و نیم درصد مربوط به ناوگان اتوبوس های بین شهری بوده است.

به گفته وی 14 میلیون و 807 هزار و 279 وسیله نقلیه به استان وارد و 14 میلیون و 583 هزار و 183 وسیله نقلیه از استان خارج شده اند که موجب تثبیت جایگاه سوم راه های استان مرکزی در ترددهای بین استانی در سطح کشور شده است.

جهانی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تعداد دوربین های ثبت تخلف سرعت به 86 سامانه فعال در جاده های شریانی و اصلی استان، میانگین سرعت خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 73میلیون تردد در راه های استان مرکزی

ثبت 73میلیون تردد در راه های استان مرکزی