مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 20:552023-07-15بين الملل

تداوم چپاول نفت سوریه توسط نظامیان تروریست آمریکایی


نظامیان تروریست ارتش آمریکا، در ادامه چپاول نفت سوریه، کاروان بزرگ دیگری شامل 35 تانکر حامل نفت سوریه را وارد پایگاه های خود در شمال عراق کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سانا، نظامیان ارتش تروریست آمریکا که مناطق نفت خیز شمال سوریه را اشغال کرده اند، همچنان چپاول نفت سوریه را در دستور کار خود دارند.

نظامیان اشغالگر آمریکایی، با همین هدف امروز شنبه نیز 35 تانکر حامل نفت سرقت شده از سوریه را از طریق پایانه مرزی غیرقانونی الولید در شرق حسکه به پایگاه های خود در شمال عراق منتقل کردند.

منابع محلی در حومه یعربیه گزارش دادند که این 35 تانکر در قالب کاروانی با 120 خودرو شامل 65 خودرو باری که تجهیزات نظامی استتارشده را حمل می کردند و 20 خودرو یخچال دار به پایگاه های ارتش آمریکا در شمال عراق منتقل شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین منابع، 4 خودرو پی کاپ متعلق به شبه نظامیان قسد (وابسته به آمریکا) نیز این کاروان بزرگ آمریکایی را جهت تأمین امنیت، همراهی می کرده اند.

گفتنی است ارتش تروریست آمریکا با اشغال غیرقانونی مناطق شمالی و شمال شرقی سوریه شامل استان های دیرالزور، حسکه و رقه، به چپاول منابع طبیعی این کشور از جمله چاه های نفت و گاز موجود در این مناطق ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم چپاول نفت سوریه توسط نظامیان تروریست آمریکایی

تداوم چپاول نفت سوریه توسط نظامیان تروریست آمریکایی