مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-10فرهنگي

هنرمند جانبازی که از بوم فاصله نمی گیرد


مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سومین برنامه «درگه اهل هنر» با حسین نوری ـ هنرمند جانباز ـ و همسرش، نادیا مفتونی دیدار و گفت وگو کرد.

- مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سومین برنامه درگه اهل هنر با حسین نوری ـ هنرمند جانباز ـ و همسرش، نادیا مفتونی دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سومین دیدار از سلسله دیدارهای مدیرکل هنرهای تجسمی با هنرمندان این عرصه با حضور محمد خراسانی زاده در منزل حسین نوری، هنرمند جانباز رشته های نقاشی، سینما و تئاتر رقم خورد.

بر اساس آنچه که اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرده است طی دیداری که صورت گرفته، ابتدا مستندی از فعالیت های نوری و همسرش، نادیا مفتونی که او هم استاد تمام دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران است به نمایش درآمده است؛ پس از آن مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی ضمن تجلیل از مجاهدت و ازخودگذشتگی های همسر استاد نوری طی سال های متمادی زندگی مشترک با این هنرمند جانباز، یادآور شده است که خانم مفتونی زندگی شان را پای عشق و ارادتی که به استاد نوری داشته اند، گذاشته و خداوند هم برایشان جبران کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمند جانبازی که از بوم فاصله نمی گیرد

هنرمند جانبازی که از بوم فاصله نمی گیرد