مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 16:502023-07-16سياسي

توسعه پُست برق «ام الدبس» برای رفع مشکل برق شهرستان کرخه


نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس از توسعه پست برق «ام الدبس» برای افزایش کیفیت برق رسانی به شهر الوان در شهرستان کرخه خبر داد.

- شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس از توسعه پست برق ام الدبس برای افزایش کیفیت برق رسانی به شهر الوان در شهرستان کرخه خبر داد.

محمد کعب عمیر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از دغدغه های شرکت توزیع نیروی برق خوزستان برای رفع ضعف ولتاژ و پایداری برق روستاهای محور خسرج و روستاهای مسیر الوان به بستان و همچنین ایستگاه فرعی عبدالخان و آهودشت، اخذ انشعاب جدید یک خط خروجی از پُست برق ام الدبس بود که در زمان سیل 1398 این پروژه استارت خورد اما به علت حساسیت کاری امکان پذیر نبود.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس، توسعه پست برق ام الدبس را مهمترین و بزرگترین پروژه دانست و گفت: مسئولان نیز توسعه این پُست برق را غیر ممکن دانسته اما با تلاش و پیگیری های مستمر این امر بعد از 2 سال اجرایی شد.

کعب عمیر افزود: پس از جلسات مستمر و پیگیری های فراوان با وزیر نیرو، معاونان وزیر، استاندار خوزستان، مدیرعامل آب و برق خوزستان و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای و توزیع برق خوزستان این پروژه مهم که آرزوی دیرینه ی مردم شهرستان کرخه بود، محقق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه پُست برق «ام الدبس» برای رفع مشکل برق شهرستان کرخه

توسعه پُست برق «ام الدبس» برای رفع مشکل برق شهرستان کرخه