مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 09:502023-07-09بين الملل

چهار واقعیت تلخ برای رژیم صهیونیستی که حمله به جنین برملا کرد


عضو ارشد بنیاد کارنگی برای صلح بین المللی در یادداشتی اعلام کرده است که چهار واقعیت نگران کننده و آزار دهنده برای رژیم صهیونیستی وجود دارد که در پرتو حمله جنایتکارانه اخیر این رژیم به جنین آشکار شد.

- عضو ارشد بنیاد کارنگی برای صلح بین المللی در یادداشتی اعلام کرده است که چهار واقعیت نگران کننده و آزار دهنده برای رژیم صهیونیستی وجود دارد که در پرتو حمله جنایتکارانه اخیر این رژیم به جنین آشکار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آرون دیوید میلر، عضو ارشد بنیاد کارنگی برای صلح بین المللی در این یادداشت که توسط مجله فارن پالسی منتشر شده است، نوشت، صهیونیست ها و فلسطینی ها در یک بن بست خونین و بی ثبات با دورنمای کم رنگی برای خروج از آن گرفتار شده اند.

در این راستا چهار حقیقت وجود دارد که برای رژیم اشغالگر آزار دهنده است.

در این یادداشت آمده است: حقیقت نخست این است که رژیم اسراییل با وجود تشکیلات خودگردان فلسطین و بدون وجود آن روی امنیت را نخواهد دید.

میلر در این باره می گوید: طی دو سال گذشته، اسراییل در شهرهای شمالی کرانه باختری مانند نابلس و جنین، که در آن گروه های مسلح سازمان یافته با حمایت جنبش های حماس و جهاد اسلامی برای مقاومت در برابر نظامیان اسراییلی ظهور کرده اند، با مشکلات عدیده ای مواجه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار واقعیت تلخ برای رژیم صهیونیستی که حمله به جنین برملا کرد

چهار واقعیت تلخ برای رژیم صهیونیستی که حمله به جنین برملا کرد