مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 13:502023-07-01اقتصادي

780 کیلومتر از راه های مواصلاتی خراسان جنوبی خط کشی شد


معاون راهداری و حمل و نقل خراسان جنوبی گفت: به منظور جلوگیری از سوانح رانندگی از ابتدای امسال تاکنون 780 کیلومتر از راه های مواصلاتی استان خط کشی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد فدوی، معاون راهداری اداره کل اهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال 1402 تاکنون بیش از 780 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان خط کشی که برای اجرای این حجم از عملیات بیش از 17 هزار  میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شد.

وی افزود: کاهش سوانح جاده ای همواره یکی از مهم ترین دغدغه های اجتماعی بوده است که لازمه تحقق این امر، نصب و بهبود انواع علائم و تجهیزات ایمنی راه در کنار فرهنگ سازی و تشویق کاربران جاده به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تصریح کرد: با توجه به نقش کلیدی تابلو و علائم در هدایت ترافیک و انتقال پیام به رانندگان به منظور ایجاد آمادگی و فرصت لازم برای واکنش در برابر خطرات احتمالی این اداره کل همواره اهتمام ویژه ای در نگهداری، تعمیر و نصب تابلوها و علائم ایمنی در محورهای استان داشته است.

فدای یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 2 هزار و 400  عدد تابلو و علائم ایمنی و همچنین 200 مترمربع تابلو اطلاعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

780 کیلومتر از راه های مواصلاتی خراسان جنوبی خط کشی شد

780 کیلومتر از راه های مواصلاتی خراسان جنوبی خط کشی شد