مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 16:102023-07-08بين الملل

انگلیس به اوکراین بمب خوشه ای نمی دهد


نخست وزیر انگلیس در واکنش به اعلام موافقت آمریکا با ارسال بمب خوشه ای به اوکراین اعلام کرد که لندن عضوی معاهده بین المللی است که تولید یا استفاده از این بمب ها را منع می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس که کشورش پیش قراول کمک های تسلیحاتی همه جانبه به اوکراین بوده است، مخالفت خود را با تدارک آمریکا برای ارسال بمب های خوشه ای به اوکراین اعلام کرد.

شبکه اسکای نیوز روز شنبه (امروز) با ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس مصاحبه کرده و نظر او را درباره موافقت جو بایدن رییس جمهور و دولت آمریکا با دادن بمب های خوشه ای به اوکراین جویا شد.

سوناک در جواب به این سوال گفت: بریتانیا عضوی از کنوانسیونی است که تولید و استفاده از مهمات خوشه ای را منع می کند و خواستار انصراف از استفاده از آنها می شود .

نخست وزیر انگلیس بلافاصله بعد از این جمله خطاب به شنوندگان این مصاحبه تلویزیونی، کمک های همه جانبه تسلیحاتی این کشور از اوکراین را یادآوری کرد و وعده داد که این حمایت ها ادامه می یابد.

ریشی سوناک به اسکای نیوز گفت: ما به ایفای نقش خودمان برای حمایت از اوکراین در برابر تهاجم غیر قانونی و غیر موجه روسیه ادامه خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس به اوکراین بمب خوشه ای نمی دهد

انگلیس به اوکراین بمب خوشه ای نمی دهد