مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 14:522023-07-12اقتصادي

خبر امیدبخش دادستان از عرضه سهام صندوق مساله دار بهمیی در شرکت فرا بورس


دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از عرضه سهام صندوق سپرده گذاری بهمیی در شرکت فرابورس ایران خبر داد.

- سید علی ملک حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بهمیی از عرضه سهام صندوق سپرده گذاری بهمیی در شرکت فرابورس ایران خبر داد.

ملک حسینی در همین زمینه اظهار داشت: آخرین اقدام دستگاه قضایی در خصوص پرونده صندوق سپرده گذاری بهمیی ، پیگیری به منظور عرضه سهام صندوق سپرده گذاری بهمیی در شرکت فرابورس ایران بود.

وی گفت: با انجام مکاتبه و صدور دستور قضایی بخشی از سهام بورسی که از متهم پرونده توقیف شده بود، پس از انجام تشریفات قانونی و کارشناسی جهت فروش عمده و یکجا عرضه خواهد شد.

ملک حسینی با اظهار این نکته که عموم مردم می توانند با توجه به شرایط مندرج در متن آگهی در این فروش شرکت نمایند، افزود: با توجه به آگهی شرکت فرابورس ایران، این سهام در تاریخ یازدهم مرداد ماه 1402عرضه خواهد شد.

مدعی العموم مرکز استان تصریح کرد: در صورت وجود مشتری و فروش سهام و واریز مبلغ ریالی آن، این مبلغ به نسبت درصد مساوی، بین مالباختگان تقسیم خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان درپایان عنوان کرد: مردم و مالباختگان صندوق موصوف، آخرین اخبار مربوط به این پرونده را صرفاًَ از طریق اخبار و اطلاع رسانی رسمی دادگستری استان پیگیری نموده و به شایعات و خب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر امیدبخش دادستان از عرضه سهام صندوق مساله دار بهمیی در شرکت فرا بورس

خبر امیدبخش دادستان از عرضه سهام صندوق مساله دار بهمیی در شرکت فرا بورس