مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 13:052023-06-22سياسي

برگزاری 600 عنوان برنامه هفته مبارزه با مواد مخدر در کردستان


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان از تدوین و برگزاری 600 عنوان برنامه همزمان با هفته مبارزه با اعتیاد در استان خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار علی آزادی در نشست خبری با اصحاب رسانه در سنندج با اشاره به فعالیت کمیته های 8گانه مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر در استان اظهار کرد: کمیته مقابله با عرضه، درمان و حمایت های اجتماعی، مشارکت ها، فرهنگی پیشگیری، حقوقی قضایی، آموزش تحقیقات، شناسایی اموال و کمیسیون فروش در راستای پیشبرد اهداف تعیین شده در قالب برنامه های ستاد مبارزه با مواد مخدر در سطح استان فعال است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان گفت: این شورا با همکاری و همدلی تمامی ادارات با جدیت در مقابله با مواد مخدر و حمایت از جوانان و خانواده ها در مقابل آسیب اعتیاد فعالیت می کند.

سردار آزادی با تاکید براینکه تقویت حس مسئولیت پذیری از اولویت های شورای مبارزه با اعتیاد است، اذعان کرد: مهم ترین برنامه شورابرنامه یاریگران زندگی با هدف ایجاد عزم مردمی در راستای مقابله با اعتیاد است.

وی اعتیاد را یکی از پنج آسیب اجتماعی مهم در کردستان عنوان کرد و افزود: برخورد با خورده فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر در همین راستا به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 600 عنوان برنامه هفته مبارزه با مواد مخدر در کردستان

برگزاری 600 عنوان برنامه هفته مبارزه با مواد مخدر در کردستان