مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 17:552023-06-24اقتصادي

9 طرح صنعتی و معدنی در استان سمنان افتتاح خواهد شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: همزمان با دهه تولید و تجارت، 9 پروژه اقتصادی در بخش صنعت و معدن استان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یادگار احمدی بعد از ظهر شنبه در نشستی با حضور خبرنگاران به میزبانی سازمان صمت سمنان ضمن تشریح برنامه های دهه تولید و تجارت، ابراز کرد: قرار است در این ایام 9 پروژه معدنی و صنعتی در استان سمنان به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه افتتاح این طرح های اقتصادی و صنعتی برای یک هزار نفر شغل ایجاد خواهد کرد، ابراز کرد: بهره برداری از واحدهای تولیدی توسعه عمران از جمله طرح های قابل افتتاح در روز ملی تجارت و دهه تولید و تجارت خواهد بود.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه در این ایام همچنین یک مجموعه تولید سنگ، یک کارخانه روغن موتور، کارخانه الیاف مصنوعی و… در استان افتتاح خواهد شد، گفت: افتتاح واحد تولیدی صنایع فروآلیاژ دامغان از مهمترین این طرح ها است.

احمدی درباره این طرح مهم توضیح داد: فروآلیاژ دامغان با سرمایه گذاری 870 میلیارد تومان و ظرفیت تولید سالانه 50 هزار تن فروسیلیسیم با سیلیکون بیش از 55 درصد وزن برای بیش از 300 نفر شغل ایجاد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 طرح صنعتی و معدنی در استان سمنان افتتاح خواهد شد

9 طرح صنعتی و معدنی در استان سمنان افتتاح خواهد شد