مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:052023-06-26سياسي

دستگاه قضایی نگاه حمایتی به آمران به معروف دارد


دستگاه قضایی همواره نگاه حمایتی در چارچوب موازین قانونی به آمران به معروف و سپاه داشته است.

- کرج- رییس کل دادگستری البرز گفت: دستگاه قضایی همواره نگاه حمایتی در چارچوب موازین قانونی به آمران به معروف و سپاه داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز پیش از ظهر دوشنبه به همراه جمعی از معاونان خود در سومین روز هفته قوه قضاییه با حضور در محل دادگستری کل استان البرز هفته قوه قضاییه را به رییس کل و کارکنان دستگاه قضایی استان تبریک گفت.

حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری البرز با تقدیر از تعامل سپاه با مجموعه قضایی استان تصریح کرد: با توجه به برنامه های فرهنگی دشمنان که گسترش آسیب های اجتماعی را به عنوان حربه جدید برای ضربه به آرمان های انقلاب اسلامی در دستور کار قرار داده است نقش و اهمیت اقدامات سپاه با توجه به فلسفه وجودی آن که نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن، کوشش مستمر برای تحقق آرمان های انقلاب است بسیار حائر اهمیت خواهد بود.

وی با اشاره به همکاری بسیج در زمینه مقابله با جرایم مشهود در سطح استان گفت: دستگاه قضایی همواره نگاه حمایتی در چارچوب موازین قانونی به آمران به معروف و سپاه داشته و در حفظ و ارتقا امنیت عمومی جامعه در سطح استان در کنار سپاه و سایر دستگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی نگاه حمایتی به آمران به معروف دارد

دستگاه قضایی نگاه حمایتی به آمران به معروف دارد