مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-10سياسي

لزوم مقابله با افکار ضد دین برای ایجاد تحول در اندیشه جامعه دانشگاهی


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: باید تلاش کنیم طوری با افکار ضد دین در محیط دانشگاه مقابله کنیم که منجر به ایجاد یک تحول در اندیشه جامعه دانشگاهی شود.

- ایسنا/خراسان رضوی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: باید تلاش کنیم طوری با افکار ضد دین در محیط دانشگاه مقابله کنیم که منجر به ایجاد یک تحول در اندیشه جامعه دانشگاهی شود.

آیت الله سید احمد علم الهدی امروز 19 تیرماه در هفتاد و چهارمین گردهمایی مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های کشور که در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) مشهد برگزار شد، با تاکید بر اهمیت نقش مدیران فرهنگی دانشگاه ها، اظهار کرد: ناآرامی ‎های اخیر و حرکت های ضد انقلابی و ضد اسلامی که صورت گرفت، ظاهر تلخی داشت، اما هشداری بود برای ما که با بسیج کامل تری به عرصه بیاییم و پیش از اینکه انحرافات افراد ملعبه دشمن شود، آن را درمان کنیم.

اگر از الآن به فکر این کار نباشیم، این دست از تحرکات به صورت یک جریان تسلبی درمی آید و یک لشکر عظیم و نیرومندی در جامعه ما علیه اسلام و انقلاب شکل خواهد گرفت.

وی افزود: بخش عظیمی از افرادی که ناآرامی های سال گذشته را هدایت می کردند، با توهماتی پا به این میدان گذاشته بودند و بخش اندکی نیز فکر می کردند از این طریق می توانند به یک موقعیت و جایگاه خاصی دست یابند، یعنی در حقیقت در اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مقابله با افکار ضد دین برای ایجاد تحول در اندیشه جامعه دانشگاهی

لزوم مقابله با افکار ضد دین برای ایجاد تحول در اندیشه جامعه دانشگاهی