مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 17:102023-07-15اجتماعي

آغاز به کار تابستان من در شبکه شاد


شبکه شاد پویش «تابستان من» را با هدف تربیت دانش­ آموزان برای فراگیری مهارت­های کاربردی متنوع و مورد نیاز کشور و همچنین همراهی و ایجاد اوقات فراغت جذاب و مفید برای دانش­ آموزان، - شبکه شاد پویش تابستان من را با هدف تربیت دانش­ آموزان برای فراگیری مهارت­های کاربردی متنوع و مورد نیاز کشور و همچنین همراهی و ایجاد اوقات فراغت جذاب و مفید برای دانش­ آموزان، برگزار می­ کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بخش تابستان من در شبکه شاد به منظور فراهم کردن محیط های متنوع یادگیری جهت تعامل خلاق، هدفمند و فعال دانش آموزان، ارائه محتوای متناسب با نیازهای حال و آینده، گسترش و تنوع دادن به ِحَرف و مهارت های مورد نیاز جامعه که منطبق با اهداف ساحات شش گانه سند تحول آموزش و پرورش طراحی شده است، پوشش می دهد.

تابستان من شامل چند بخش اصلی از جمله ماهرشو ، ببین ، بازی­کن و پایگاه­ های تابستانی است.

بخش ماهر شو در تابستان من در راستای پرورش تربیت یافتگانی که حداقل یک مهارت مفید را بدست آورند و همچنین هدایت دانش­ آموزان به سوی رشته­ ها و مهارت­های مورد نیاز کشور متناسب با علاقه­ مندی و توانایی­ های آن­ها طراحی شده است.

ماهر شو اهدافِ زیبایی شناختی و هنری ، اقتصادی و حرفه ای ، علمی و فناورانه ، اجتماعی و سیاسی و زیستی و بدنی سند تحول را در قالب بخش­های اقتصادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار تابستان من در شبکه شاد

آغاز به کار تابستان من در شبکه شاد