مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 08:502023-07-03ورزشي

بیش از 2000 نفر در صف انتظار دریافت وام ازدواج در گیلان


مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از تحقق بالغ بر 90 درصدی پرداخت وام ازدواج توسط بانک های عامل در استان گیلان خبر داد و گفت: تاکنون 26 هزار و 582 مورد وام ازدواج پرداخت کردیم.

- ایسنا/گیلان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از تحقق بالغ بر 90 درصدی پرداخت وام ازدواج توسط بانک های عامل در استان گیلان خبر داد و گفت: تاکنون 26 هزار و 582 مورد وام ازدواج پرداخت کردیم.

جهانبخش آرمان، با اشاره به احیای شورای عالی جوانان به ریاست آیت الله رییسی در آذرماه 1401 پس از یک دهه فراموشی، اظهار کرد: به تبع آن استانداران نیز اقدام به برگزاری ستادهای ساماندهی امور جوانان در استان ها کردند و تکالیف 28 دستگاه مشخص شد.

وی گیلان را از استان های موفق در برگزاری نشست های ستاد ساماندهی امور جوانان دانست و افزود: سال گذشته 9316 زوج در گیلان ازدواج کردند و لذا برای حمایت از این زوج های جوان اقدامات ارزشمندی انجام شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در گفت وگوی خبری شبکه باران، با بیان اینکه برای نخستین بار با دستور استاندار بالغ بر 52 مکان متعلق به دستگاه ها و ارگان ها و سازمان های را در اختیار زوج های جوان جهت برگزاری جشن عروسی قرار دادیم، گفت: این اماکن به صورت رایگان در اختیار زوجین قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2000 نفر در صف انتظار دریافت وام ازدواج در گیلان

بیش از 2000 نفر در صف انتظار دریافت وام ازدواج در گیلان