مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-10ورزشي

خاطره محمد بحرانی، تولد آبتین و خوشحالی هادی حجازی فر


جشن عروسک ها با خاطره بازی محمد بحرانی، ابراز خوشحالی هادی حجازی فر، جشن تولد یک کودک و بزرگداشت دو نفر از پیشکسوتان این نمایش به پایان رسید و عروسک ها بعد از مدتی تلاش و تکاپو به صندوقچه بازگشتند.

- جشن عروسک ها با خاطره بازی محمد بحرانی، ابراز خوشحالی هادی حجازی فر، جشن تولد یک کودک و بزرگداشت دو نفر از پیشکسوتان این نمایش به پایان رسید و عروسک ها بعد از مدتی تلاش و تکاپو به صندوقچه بازگشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شب گذشته، یکشنبه 18 تیرماه، جمعی از خانواده نمایش عروسکی گرد هم آمدند تا جشنواره نوزدهم را در کنار یکدیگر به پایان برسانند.

جوانانی همچون هادی حجازی فر، محمد بحرانی، بهرام بهبهانی، امیر زاغری و .

که زمانی به اصرار استادانی مانند هما جدی کار در دانشکده هنرهای زیبا گرایش عروسکی را انتخاب کرده بودند، حالا که لابه لای موهایشان گرد سپیدی نشسته، همچنان از آن دوران با همه خاطره های خوش آن انرژی می گیرند.

هرچند جای تعدادی از هنرمندان نمایش عروسکی در جشنواره نوزدهم خالی بود، با این حال برگزارکنندگان این جشنواره تلاش کردند در مراسم پایانی، هم از هنرمندان فقیدی یاد کنند که حالا سال ها، ماه ها یا روزهاست که آنان را از دست داده ایم و هم با برگزاری یک جشن تولد نمادین، به زندگی سلامی دوباره کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره محمد بحرانی، تولد آبتین و خوشحالی هادی حجازی فر

خاطره محمد بحرانی، تولد آبتین و خوشحالی هادی حجازی فر