مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 19:002023-06-25بين الملل

کره شمالی « اقدامات تهاجمی و قاطع» برای رویارویی با آمریکا و کره جنوبی را تایید کرد


حزب کارگران کره شمالی طی نشستی ضمن انتقاد از آمریکا و کره جنوبی به علت برگزاری رزمایش های نظامی مشترک ، اجرای اقداماتی تهاجمی و قاطع علیه کره جنوبی و آمریکا را تصویب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ان اچ کی ژاپن می نویسد: کره شمالی در نشست مجمع عمومی کمیته مرکزی حزب کارگران این کشور بار دیگر رویکردی دایر بر مقابله با کره جنوبی و آمریکا نشان داده و اقدامات تهاجمی و قاطع برای مقابله با دشمن را تایید کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتلویزیون دولتی کره شمالی که روز نوزدهم ماه ژوئن پخش شده است ، در مجمع عمومی کمیته مرکزی حزب کارگران که به مدت سه روز و تا روز هیجدهم ماه ژوئن برگزار شد ، درباره توسعه برنامه های هسته ای و موشکی این کشور بحث و تبادل و نظر شده است.

در پایان این نشست رویکرد دفتر سیاسی حزب کارگران دایر بر افزایش تولید تسلیحات اتمی قدرتمند تصویب شده است.

حزب کارگران کره شمالی در این نشست ضمن انتقاد از آمریکا و کره جنوبی به علت برگزاری رزمایش های نظامی مشترک ، اجرای اقداماتی تهاجمی و قاطع علیه کره جنوبی و آمریکا را تصویب کرده است.

هر چند حزب کارگران به جزییات این اقدامات اشاره نکرده است ، ولی یونهاپ نیوز خبرگزاری کره جنوبی در همین زمینه اعلام کرد: کره شمالی ممکن است در پاسخ به رزمایش های سه کشور آمریکا ، کره جنوبی و ژاپن ، آزمایش موشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی « اقدامات تهاجمی و قاطع» برای رویارویی با آمریکا و کره جنوبی را تایید کرد

کره شمالی « اقدامات تهاجمی و قاطع» برای رویارویی با آمریکا و کره جنوبی را تایید کرد